reklama

Bez teba medzi prstami

Ostatni papieros

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Priateľka moja najdrahšia, súčasť mojích dní,

zanevrel som na teba, bez rozlúčky opustil

prvé na čo myslel som, keď som sa zobudil.

Už ťa nechcem nikdy viac! Tak je to lepšie, odpusť mi.

 

S Bohom buď, láska, pamätáš, keď sme sa prvý krát videli?

To bolo stretnutie! Ty ležala si na zemi.

Zvodne si dymela a ja som ťa ovoňal

a prvým bozkom sme si mindent sľúbili.

 

Spolu sme sa smiali a vyhrávali,

spolu sme sa báli a žiaľ zakrývali.

Spolu sme pili, spievali, milovali

Teraz som sám, no slobodný, ako ostatní nefajčiari.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priateľka moja najdrahšia, súčasť mojich dní,

bez tvojho žiaru, bez teba medzi prstami,

už ma tak nebaví rozprávať sa s hviezdami.

Chýbaš mi, no inak sa nedá.. Prosím odpusť mi.

Tomáš Berník

Tomáš Berník

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Gusto Valibuk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu